יום רביעי, 11 באפריל 2012

שלום וברכה

אז החלטתי לפתוח בלוג, לטובת הנצחת הדעות הנחרצות שלי. לכל הקרובים אליי נמאס לנהל ויכוחים אינסופיים על אותם נושאים - ולי לא נמאס אף פעם. כזו אני, ולאחרונה הוגדרתי כ"תוססת", ולכן זהו שם הבלוג.

מתכננת לכתוב על נושאים כאלה ואחרים העומדים ברומו ובתחתיתו של עולם. די ברור שרוב האנשים לא יסכימו, כנראה, עם אף מילה. יש לי דעות קצת רדיקליות ואני מזהירה מראש שבבלוג אין לי כוונה להישמע יותר מדי פוליטיקלי קורקט. אולם בכוונתי להוכיח ולנמק את כל מה שאגיד, כי כל הדעות שלי מבוססות על מיני-מחקרים כאלה ואחרים שאני עורכת. כן, זה התחביב שלי: לערוך מחקרים בנושאים בלתי חשובים בעליל, שאין להם שום קשר ורלוונטיות לחיי.

=) נעים מאוד, זה היה סמיילי. יש להקפיד לקרוא את רוב התבטאויותיי בנימה מחויכת - שכן הן עשויות בהחלט להטעות! אני לא מבטיחה לזכור להוסיף את הסמיילי תמיד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה